UWAGA! ZMIANA ADRESU BLOGA! WWW.MANUFAKTURASMAKOW.COM

Paluchy francuskie [wideo przepis]

By 20:51 ,


Wróciło lato! W sam raz na wakacje :) Na dobry początek miesiąca przygotowałam dla was bardzo szybki i smaczny dodatek do letnich spotkań. Paluchy z ciasta francuskiego, bo o nich mowa są naprawdę dobre do wszystkiego :) Oczywiście nie mogłam się powstarzymać i musiałam je posypać czarnuszką, ale jest też biały i czarny sezam oraz sól. Dziś poszalałam w kuchni do tego stopnia, że powstał z paluchami francuskimi w roli głównej filmik, zaglądajcie na YouTube Manufaktury Smaków (klik), gdzie niebawem pojawi się nagranie, przynajmniej taką mam nadzieję, bo sama je składam ;) Trzymajcie za mnie kciuki ;)

Składniki:
1 opakowanie ciasta francuskiego
sezam, czarnuszka, sól
odrobina mleka do posmarowania ciasta


Ciasto kroimy w paseczki, smarujemy mlekiem i posypujemy sezamem, czasnuszką lub solą. Delikatnie wciskamy ziarenka w ciasto, a następnie skręcamy w spiralki. Tak przygotowane paluchy układamy na blasze wyłożonej papierem do pieczenia. Pieczemy w piekarniku nagrzanym do temperatury 200 stopni na złoty kolor, czyli około 10 - 13 minut.

Smacznego!
Ania





To też może ci się spodobać

0 komentarzy