UWAGA! ZMIANA ADRESU BLOGA! WWW.MANUFAKTURASMAKOW.COM

Podchmielone biszkopciki w aksamitnym kremie

By 20:40


Chciałam napisać jakiś ciekawy wstęp, ale nie mogę... jak patrzę na ten deser, to świata poza nim nie widzę... mam wrażenie, że czas się zatrzymuje i jestem tylko ja i ON... Kompozycja smaków jest tutaj tak doskonała, że już lepiej być nie może, nie ma nic do poprawy, czy udoskonalenia, to jest po prostu deser idealny. Nie ukrywam, że sekret tkwi w doborze odpowiedniego wina, jeśli znajdziecie dobre, słodkie (lub półsłodkie), czerwone wino, które świetnie się komponuje z biszkoptami i kremem, to deser będzie smakować obłędnie. Spróbujcie, a nie pożałujecie :)  

Składniki (na 3 porcje):
250 g serka mascarpone
100 g słodzonego mleka skondensowanego
1/3 szklanki wina
10 okrągłych biszkoptów
1/2 łyżeczki cynamonu
1/2 łyżeczki kakao 

Ciasteczka wykładamy na talerz, zalewamy winem i odstawiamy na chwilę do nasączenia. W tym czasie ubijamy serek i mleko skondensowane na sztywny krem. W pucharkach układamy warstwę kremu, którą przykrywamy warstwą nasączonych biszkoptów, a następnie ponownie nakładamy warstwę kremu i biszkoptów. Ostatnią warstwą powinien być krem. Górną warstwę deseru posypujemy najpierw cynamonem, a następnie kakao. Deser odstawiamy do schłodzenia na 30 minut do lodówki. 

Smacznego!
Ania :)





To też może ci się spodobać

1 komentarzy

  1. O mniam, aż mi ślinka cieknie :)
    A wstęp udał Ci się znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń